Sommerspillet 2012 gjennomført!

Nå har vi hatt den siste dagen i årets Sommerspill. Vi har kjørt tre uker med rollespill og friluftsliv. Det har vært gøy, og spennende, og tankevekkende. Og det har vært lange turer i skogen. Sunt for kropp og sjel, med andre ord. Vi ledere er slitne. Spillerne er fornøyde.

Nå bevilger jeg meg ei ukes hvile, og så vil jeg gå igang med å søke penger fra alle mulige statlige og private sponsorer. Denne gangen skal vi lykkes med å få støtte, slik at vi kan senke prisen. Jeg vil også prøve å finne noen partnere som kan ta seg av det formelle og administrative, mens jeg konsentrerer meg om innholdet. Det tror jeg vil heve Sommerspillet enda noen hakk, så det blir en enda mer fantastisk samling for store og små.

Men nå; takk for denne gang! Dere spillere er fantastiske! Ha en fin vinter! Vi ses igjen!

Legg igjen en kommentar

